همایش مدرسان کانون زبان شیراز برگزار شد

همایش مدرسان کانون زبان شیراز برگزار شد
همایش مدرسان کانون زبان شیراز با حضور دکتر حسین نجاری، مدیر کانون زبان استان فارس، اعضاء هستۀ آموزشی و پژوهشی و جمعی از کارکنان این استان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم نجاری در خصوص اهمیت ایجاد انگیزه در یادگیری زبان‌آموزان، رعایت نظم در ورود و خروج مدرسان و بهبود شرایط ساختمان‌های کانون زبان استان نکاتی را مطرح و در ادامه بخشی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات رییس کانون زبان ایران را تشریح نمود.

سخنرانی علمی به زبان انگلیسی با موضوع "برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و جایگاه معلم در کلاس" توسط دکتر رحمان صحراگرد، استاد دانشگاه شیراز و قدردانی از تلاش‌های اعضاء هستۀ آموزشی و پژوهشی استان فارس از دیگر بخش‌های این مراسم بود. 

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر شیراز دارای 19 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.در مرکز غیر انگلیسی شیراز نیز دوره‌های آمادگیDelf ، IELTS، TOEFL، B2، گویش عراقی و مکالمۀ آزاد موضوعی عربی برگزار می گردد.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

   

۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۲۰
تعداد بازدید : ۴,۶۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...